caută după categorie

Acasa

Termeni Și Condiții

Ne dorim ca experiența ta să fie cât mai simplă și plăcută, de cum accesezi site-ul nostru și până finalizezi comanda. Prin intermediul secțiunii de Termeni și condiții, este ghidat întregul proces de vânzare de pe site-ul home-expert.ro, Politica de returnare, Garanție și Service, Cesionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă – Jurisdicția, Forța Majoră, precum și Datele cu caracter personal. 

Explicația termenilor care vor apărea în cuprinsul acestui site:

Cumpărător – Orice Persoană, Firmă, Companie sau Altă entitate juridică, precum și orice împuternicit al unei astfel de persoane sau companii, care plasează o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii, sub titlul de Cumpărător. 

Vânzător – Magazinul Home-Expert, înscris în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor.

Produse și Servicii – Orice produs sau serviciu, incluzând documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează să fie furnizate, respectiv prestate de către Vânzător Cumpărătorului. Acestea sunt reprezentate prin mobilier, accesorii și/sau decorațiuni pe care le-a achiziționat Cumpărătorul și care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor. Produsele și serviciile au caracteristici pe care le agreează Cumpărătorul și care sunt înscrise în Comandă și în factură. 

Comandă – Un document electronic reprezentând o formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Vânzătorul acceptă să livreze Produsele și Serviciile, iar Cumpărătorul acceptă să primească Produsele și Serviciile și să le plătească. 

Contract – O comandă validă-, pe care Vânzătorul o confirmă.

Specificații – Toate specificațiile, caracteristicile și/sau descrierile Produselor și Serviciilor, așa cm sunt ele precizate în Comandă. 

Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții. 

I. Procesul de vânzare pentru site-ul Home-expert.ro

Prin plasarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își desfășoară activitățile pe site. Această formă poate fi e-mail, SMS sau telefon.

Vânzătorul se angajează să informeze Cumpărătorul, prin intermediul mesajelor distincte, cu privire la înregistrarea și preluarea comenzii, precum și confirmarea acesteia. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Confirmarea explicită a comenzii de către Vânzător implică o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător este finalizată atunci când există o confirmare scrisă, prin e-mail și/sau SMS, din partea Vânzătorului către Cumpărător. Aceasta nu necesită o confirmare de primire de la Cumpărător.

Comanda este considerată validă doar după ce Vânzătorul confirmă disponibilitatea stocului, prețul, precum și caracteristicile produselor și serviciilor solicitate de către Cumpărător. 

Termenii și condițiile generale de vânzare stau la baza Contractului încheiat, cu excepția cazului în care există o confirmare expresă din partea Vânzătorului. În completarea lor vine Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, precum și documentele fiscale, cum sunt Factura de marfă și Factura de servicii.

Obiectul contractului – Este constituit de vânzarea Produselor, respectiv prestarea Serviciilor, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea pe care Vânzătorul o transmite pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Comanda Cumpărătorului - Cumpărătorul (Clientul) se înregistrează pe site cu un user și o parolă unică, selectează produsele dorite, își exprimă acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online Home-expert.ro și apasă butonul „Adaugă în Coș”. În secțiunea „Coșul meu”, cumpărătorul poate parcurge lista produselor adăugate, poate modifica detalii precum cantitatea și poate confirma intenția de a cumpăra, prin apăsarea butonului „Finalizează comanda”. După finalizarea comenzii, Cumpărătorul va primi o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, având scopul de a valida comanda. Aceasta atestă disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor și serviciilor comandate.

Prețul Contractului – Este constituit de prețul vânzării Produselor și a prestării serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Vânzătorul atrage atenția că există cazuri când, din cauza unor disfuncționalități sau erori ale site-ului, prețul afișat pe site poate să nu fie cel real. În astfel de cazuri, Vânzătorul informează Cumpărătorul cu privire la prețul corect, pe care îl va menționa în cuprinsul confirmării comenzii.

Modalități de plată – Plata comenzii se poate realiza prin una dintre următoarele modalități, în funcție de opțiunea Cumpărătorului: plata online cu card (card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a se percepe comision suplimentar pentru tranzacții. Plata online cu cardul se realizează prin intermediul EuPlatesc.ro), ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător), numerar la livrare (plata se face în lei, conform prețului Contractului, direct la comisionarul care efectuează livrarea). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA depășește suma de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.

Livrarea produselor – Produsele comandate se livrează la adresa de livrare completată de către Cumpărător în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. Pentru comenzile care conțin mai multe produse care au termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii. Produsele sunt livrate în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului sunt livrate demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, astfel încât să asigure transportul în siguranță. Cumpărătorul are obligația de a desface și a verifica din punct de vedere cantitativ și calitativ fiecare colet, pe baza etichetării lor, precum și să desfacă și să verifice integritatea coletelor fragile și a componentelor fragile ambalate (cum ar fi piesele din sticlă). Vânzătorul este obligat să pună la dispoziția Cumpărătorului scheme și instrucțiuni de montaj, prin care să arate modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate. Vânzătorul se angajează să anunțe Cumpărătorul termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul nu poate executa Contractul ca urmare a faptului că produsul sau serviciul nu (mai) este disponibil, este obligat să anunțe Cumpărătorul despre această indisponibilitate și să ramburseze în termen de maximum 14 zile calendaristice sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil. Termenele de livrare diferă în funcție de produs și sunt afișate pe site, la fiecare produs în parte.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să fie considerat o încălcare a Contractului, în cazul în care acesta primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, în cazul respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, precum și în cazul amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit. 

II. Politica de returnare 

În conformitate cu legislația în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, caz în care Cumpărătorul suportă cheltuielile de returnare. 

Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, dacă produsele returnate prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului returnat, sumă care va fi comunicată în urma evaluării prejudiciilor aduse. 

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se face în maximum 14 zile de la data solicitării returului, sub beneficiul recepției cantitative și calitative a returului, conform Termenilor și Condițiilor de pe site, prin aceeași metodă de plată utilizată la plasarea comenzii.

În caz de retur, Cumpărătorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produsului, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte aceste costuri. În ceea ce privește vânzarea online, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Cumpărătorului la momentul încheierii contractului și care, prin natura lor, nu pot fi returnate prin poștă sau curier, Vânzătorul le preia pe cheltuiala sa. În acest caz, Cumpărătorul este responsabil doar în ceea ce privește reducerea valorii produselor ca urmare a manipulării acestora, ceea ce diferă de criteriile necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Livrarea și transportul sunt servicii distincte pe care le oferă Home-expert.ro și care comportă opțiunea Cumpărătorului, care plătește un preț pentru ele. Livrarea și transportul nu reprezintă servicii standard. În ceea ce privește serviciul de retur al bunurilor, serviciile de livrare și transport al produselor sunt exceptate de la exercitarea acestuia în cazul în care Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Fac excepție de la exercitarea dreptului de retur produsele care sunt realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului, produsele care sunt personalizate special pentru acesta, produsele care se pot deteriora și degrada rapid, precum și produsele care fac parte dintr-un ansamblu și, prin natura lor, nu pot fi separate de celelalte elemente componente.

Pentru orice alte informații, ne puteți scrie la adresa contact@home-expert.ro

III. Garanție și Service

1. Vânzătorul asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate de Cumpărător, precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu au un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Ordonanța nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene care armonizează condițiile de comercializare a produselor, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești. 

2. Vânzătorul se angajează să livreze produsul conform cu descrierea acestuia așa cum apare pe site-ul www.home-expert.ro și cu calitățile și caracteristicile așa cum sunt înscrise în factură. Produsul este considerat neconform în cazul în care calitățile diferă față de cele din descrierea de pe site-ul www.home-expert.ro sau în cazul în care caracteristicile și calitățile acestuia diferă față de cele înscrise în factură. Răspunderea Vânzătorului este angajată în cazul în care lipsa de conformitate a produsului apare în termen de 2 ani, calculat de la data livrării, precum și în cazul în care Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care Cumpărătorul a constatat-o. În cazul în care la livrare se constată o lisă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea acestuia într-un termen rezonabil de timp sau înlocuirea produsului. În cazul în care aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind produsul neconform. Cumpărătorul are obligația de a anunța lipsa din colet a unei componente înainte de a începe montajul și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind eventualele consecințe apărute ca urmare a utilizării sau întreținerii greșite a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu este considerată ca fiind lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale, cum sunt pielea, lemnul masiv, furnirul, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Cumpărătorul este de acord că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea mici crăpături cauzate de condițiile în care sunt păstrate produsele, cum ar fi temperaturile situate în afara intervalului 18-30 grade Celsius și umiditatea ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

3. Garanția acordată de Vânzător începe la data livrării produselor și este de 24 de luni pentru mobilier și decorațiuni. Aceasta se aplică în cazul deficiențelor calitative. Dacă durata medie de utilizare a produselor este mai mică de 24 de luni, garanția se reduce la durata de utilizare. În perioada de garanție, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării, cum sunt: ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc. Cumpărătorul își asumă integral riscul pentru spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție. 

4. Orice reclamație trebuie să fie însoțită de factura de marfă și de certificatul de garanție. În termenul de garanție, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă, sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, în cazul în care acestea nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, în funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, într-un termen de maximum 30 de zile.

5. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat, sunt reparate gratuit. 

6. Livrarea efectivă este confirmată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală pentru comenzile expediate cu echipa internă de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.

7. Încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mișcarea lor dintr-un loc în altul pot deregla ușile sau sertarele. După efectuarea montajului și instalării și după realizarea reglajelor la sertare și uși, confirmate de Cumpărător prin semnătură, Vânzătorul nu mai are nicio obligație privind repetarea acestor servicii. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe poliță este de 7 kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele), precum și mătuirea sau lustruirea produselor, efectuate în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală, nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică utilizată la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor, după care se va stabiliza complet, astfel că este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului, motiv pentru care este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.

8. În accepțiunea părților, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă este transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților în cazul în care aceasta nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră este obligată să o aducă la cunoștință celeilalte părți în termen de maximum 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat și va fi exonerată de obligațiile sale, dar numai în măsura și exclusiv pentru perioada pentru care se aplică forța majoră. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale județului Bihor de la sediul social al Vânzătorului sau Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, conform cu legislația în vigoare în România. 

9. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

- dezambalarea folosind obiecte dure sau tăioase;

- tăierea sau zgârierea materialelor;

- folosirea sau păstrarea produselor în medii cu umezeală sau la temperaturi sub 0 grade Celsius, precum și în medii cu variații de temperatură;

- amplasarea produselor lângă surse de căldură, cu excepția mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop. Distanța de gardă recomandată în acest sens este de 1 m;

- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;

- utilizarea produselor de curățenie care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie testată inițial pe o suprafață mică, ascunsă);

- deshidratarea pielii (fără hidratare, pielea se usucă și crapă);

- udarea produselor. Pentru curățare, se folosește o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun – 50% apă, 50% săpun lichid pH neutru, după care se șterge imediat cu o cârpă uscată;

- împingerea mobilierului. Mobilierul care este demontabil trebuie demontat;

- roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;

- utilizarea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Atenționări privind siguranța utilizării pieselor de mobilier!

Oricine își dorește ca locuința să fie un loc sigur, lipsit de riscuri și griji în special în ceea ce privește siguranța copiilor. Până și cea mai scurtă clipă de neatenție poate rezulta într-un accident casnic în care sunt implicați copiii. Pentru a evita astfel de accidente, este recomandată o pregătire temeinică a amenajării.

Căderea pieselor de mobilier și accidentele cauzate de acestea pot fi evitate prin prinderea mobilierului în perete. O altă metodă prin care mobilierul poate fi asigurat este distribuirea corectă a obiectelor în sertare. Pentru a se menține un bun echilibru al piesei de mobilier, obiectele grele se așază în sertarele de jos, nu în cele de sus sau pe suprafața mobilei. Se impune evitarea situațiilor în care copiii se joacă cu piesele de mobilier, agățându-se de sertare, uși sau polițe. 

10. Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea tapițeriilor la mobilierul tapițat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei, se evită săritul, aruncatul, așezatul pe brațele acesteia, trasul pernelor, împinsul canapelei. Atunci când se dorește a fi mutată, canapeaua se ridică de la bază. La montarea picioarelor, aceasta se așază pe spate, se strâng ferm picioarele și apoi se așază pe poziție ridicând-o.

- canapeaua se șterge săptămânal cu o cârpă moale uscată, dacă tapițeria este din piele, sau cu o perie de haine, dacă este din stofă;

- pielea se hidratează la fiecare 2 luni, utilizând soluții speciale testate în prealabil;

- produsele nu se expun la radiații solare directe;

- produsul se păstrează în limite normale de umiditate și temperatură;

- după testarea soluției de curățare, se curăță fără a freca, se trece ușor cu cârpa;

- urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată și apoi cu soluția descrisă anterior;

- se testează curățarea urmelor vizibile cu o gumă de șters creionul;

- urmele de gumă de mestecat se îndepărtează cu ajutorul unor cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon;

- tapițeriile de stofă și husele pot fi curățate doar chimic, în centre specializate;

- saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față. Excepție fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singură parte, acestea răsucindu-se lunar în același plan;

- se recomandă așezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapițate, care să permită aerisirea.

Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.

IV. Cesionarea și Subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, fără a fi necesar acordul acestuia.

V. Forța majoră

Niciuna dintre părți nu este răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, în cazul în care o astfel de neexecutare se datorează unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

VI. Legea aplicabilă – Jurisdicția

Informare

Site-ul www.home-expert.ro este proprietatea companiei S.C. Glonos Multicom SRL, societate română cu sediul în str. 7 Iunie, nr. 4, Salonta, jud. Bihor, înregistrată la Registrul Comerțului sub J05/2911/2007, având codul de înregistrare fiscală RO22759568, care poate fi contactată la adresa de email contact@home-expert.ro

În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vânzare, precum și la produsele Home-expert disponibile online, ne puteți contacta la telefon și pe Whatsapp la numărul 0758105878, în intervalul orar 10-19.

Prin utilizarea site-ului www.home-expert.ro sau al oricărui produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral Termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul www.home-expert.ro se supune legilor din România.

Gazda Vânzătorilor este S.C. Glonos Multicom SRL, societate română cu sediul în str. 7 Iunie, nr. 4, Salonta, jud. Bihor, înregistrată la Registrul Comerțului sub J05/2911/2007, având codul de înregistrare fiscală RO22759568. Gazda Vânzătorilor depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ, unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi pentru a prezenta informațiile cele mai relevante. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să semnalați orice potențială eroare la Relații Clienți: contact@home-expert.ro

Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu este posibilă, litigiile se vor soluționa de instanțele judecătorești române competente din județul Bihor.

Descrierea serviciului 

www.home-expert.ro a fost realizat în scopul de a oferi servicii de informare, în mod gratuit, asupra produselor și serviciilor practicate de Home-expert, tuturor celor care accesează www.home-expert.ro. Alte servicii care vor fi implementate, în timp, în cadrul site-ului sunt supuse acelorași condiții, cu excepția cazului în care acestea nu au condiții de folosire distinct formulate. Utilizatorii au acces gratuit la serviciile www.home-expert.ro.

www.home-expert.ro își rezervă dreptul de a restricționa utilizarea oricărui serviciu al site-ului în interes comercial. Prin utilizarea www.home-expert.ro sunteți de acord să nu folosiți niciun sistem automat care accesează site-ul într-o maniera care trimite mai multe mesaje de cereri site-ului www.home-expert.ro într-o perioadă de timp, rezonabilă pentru ca o persoană să poată utiliza această convenție. www.home-expert.ro poate derula în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de www.home-expert.ro nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și pot fi modificate oricând, fără a fi anunțate în prealabil.

Drepturi de autor

Conținutul site-ului este proprietatea www.home-expert.ro și a companiilor partenere care vor fi citate ca sursă de conținut și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al www.home-expert.ro. În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut de pe site, ne puteți contacta la adresa de email contact@home-expert.ro, www.home-expert.ro își rezervă dreptul de a modifica sau adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului, în orice moment. De asemenea, își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment și fără a anunța în prealabil. Utilizatorii nu pot modifica nicio parte din site, cu excepția detaliilor necesare pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. Astfel, în zonele din site care permit adăugarea de conținut de către utilizatori, respectiv zona de comentarii, aceștia vor introduse pe site doar conținut legal și moral, iar deținătorul își rezervă dreptul de a modera/cenzura comentariile.

Utilizarea cookie-urilor

Pentru a afla modalitatea de interacțiune cu website-ul www.home-expert.ro, vă rugăm să accesați Politica cookies.